Produkt niedostępny w tej liczbie
Dostępna ilość:
Pole wymagane
kompatybilna z H9 i H16
opowieści o samochodowych zestawach LED o mocy 10000 lum (albo i więcej), czyli 10x tyle, ile emituje żarówka halogenowa, zostawmy między bajkami
nie kupujesz masowo produkowanej tandety, tylko produkt markowy
idealna do soczewek, świateł przeciwmgłowych
reflektory soczewkowe tworzą znakomitą granicę światła-cienia, więc nie montuje się w nich znacznie słabszych żarówek z diodami CSP/ZES
wadą soczewek jest natomiast ich niska sprawność z powodu:
dlatego jeśli twoje reflektory projekcyjne mają już kilka lat, potrzebują znacznie mocniejszego źródła światła, niż reflektory odbłyśnikowe (zwykłe)
ekstremalnie wydajny radiator z przewodzącego ciepło lepiej niż miedź, aluminium lotniczego umożliwił osiągnięcie kompaktowych rozmiarów dla bezproblemowego montażu w prawie każdej lampie
aktywne chłodzenie dla zachowania najdłuższej żywotności - "inteligentny", wysokoobrotowy, adaptacyjny (do 12000 obr/min w zależności od temp.) dwukulowy wentylator marki Vortex zapewnia 20-krotnie lepsze odprowadzanie ciepła w porównaniu z poprzednią generacją żarówek, eliminując jednocześnie zbędny hałas
diody LED COB lidera w produkcji oświetlenia półprzewodnikowego o łącznej mocy 2 x 36W
technologia COB stosowana jest w najmocniejszych samochodowych zestawach LED (w odróżnieniu od CSP, CREE, ZES, SMD); zapewnia zwiększenie zasięgu światła o ok. 30%, charakteryzując się:
dlaczego oświetlenie LED nie wyparło jeszcze całkowicie żarówek halogenowych w motoryzacji?
gdyż lampy w większości samochodów przystosowane są do pracy z żarówkami halogenowymi (litera H na kloszu), w których źródłem światła jest bardzo cienki żarnik dokładnie w osi żarówki (samym jej środku) tam, gdzie wypada ognisko lampy
jednak z diodami LED jest inaczej - świecą powierzchniowo i wymagają chłodzenia (im mocniejsze, tym sprawniejszego)
dlatego LED tym lepiej odwzorowuje geometrię żarówki halogenowej, im bliżej osi żarówki (bliżej siebie) są umiejscowione diody
użycie bardzo wydajnego systemu chłodzenia firmy Vortex pozwoliło rekordowo zminimalizować grubość trzpienia chłodzącego pomiędzy diodami LED, dzięki czemu są one ustawione najbliżej środka osi żarówki, jak to tylko możliwe w przypadku tak mocnej żarówki LED
parametry techniczne:
w zestawie:
A co z homologacją?
Wszelkie opowiadania o uznawanej w Polsce homologacji drogowej jakichkolwiek LEDów H11 to kłamstwa. Przepisy drogowe stanowią, że żarówka H11 musi być halogenowa, by mogła być użytkowana na drogach publicznych jako główne źródło światła. Zalecamy mieć w samochodzie zapasowy zestaw żarówek halogenowych na wymianę. Homologacja radiowa to nie homologacja drogowa.
Menu