Produkt niedostępny w tej liczbie
Dostępna ilość:
Pole wymagane
opowieści o samochodowych zestawach LED o mocy 10000 lum (albo i więcej), czyli 9x tyle, ile emituje żarówka halogenowa H4, zostawmy między bajkami
nie kupujesz masowo produkowanej tandety
w przypadku usterki nie usłyszysz, że "zestaw był montowany w nieautoryzowanym serwisie"
z biegiem czasu plastikowe "szkła" reflektorów matowieją, przepuszczając coraz mniej światła, dlatego jeśli twoje reflektory mają już kilka lat, potrzebują znacznie mocniejszego źródła światła
intensywne światło w bezpiecznej barwie (4500K)
żarówka halogenowa H4 emituje strumień świetlny o mocy ok. 1200 lum; ten zestaw LED emituje strumień o mocy 9000 lum
wydajny radiator z aluminium lotniczego umożliwił osiągnięcie kompaktowych rozmiarów dla bezproblemowego montażu w prawie każdej lampie
aktywne chłodzenie dla zachowania najdłuższej żywotności
"inteligentny", wysokoobrotowy (do 12000 obr/min w zależności od temp.) wentylator zapewnia 20-krotnie lepsze odprowadzanie ciepła w porównaniu z poprzednią generacją żarówek
dlaczego oświetlenie LED nie wyparło jeszcze całkowicie żarówek halogenowych w motoryzacji?
gdyż lampy w większości samochodów przystosowane są do pracy z żarówkami halogenowymi (litera H na kloszu), w których źródłem światła jest bardzo cienki żarnik dokładnie w osi żarówki (samym jej środku) tam, gdzie wypada ognisko lampy
jednak z diodami LED jest inaczej - świecą powierzchniowo i wymagają chłodzenia (im mocniejsze, tym sprawniejszego)
dlatego zestaw oświetleniowy LED tym lepiej odwzorowuje geometrię żarówki halogenowej, im bliżej osi żarówki (bliżej siebie) są umiejscowione diody
użycie bardzo wydajnego systemu chłodzenia firmy Vortex pozwoliło rekordowo zminimalizować grubość trzpienia chłodzącego pomiędzy diodami LED, dzięki czemu są one ustawione najbliżej środka osi żarówki, jak to tylko możliwe w przypadku tak mocnego zestawu LED
diody LED COB lidera w produkcji oświetlenia półprzewodnikowego o łącznej mocy 2 x 36W
technologia COB stosowana jest w najmocniejszych samochodowych zestawach LED (w odróżnieniu od CSP, CREE, ZES, SMD); zapewnia zwiększenie zasięgu światła o ok. 30%, charakteryzując się:
parametry techniczne:
wbudowane zabezpieczenie przed zbyt wysokim prądem maksymalnym doskonale chroni instalację samochodową, zapewniając jednocześnie dłuższą żywotność zestawu
w zestawie:
A co z homologacją?
Wszelkie opowiadania o uznawanej w Polsce homologacji drogowej jakichkolwiek zestawów LED H4 to kłamstwa. Przepisy drogowe stanowią, że żarówka H4 musi być halogenowa, by mogła być użytkowana na drogach publicznych jako główne źródło światła. Zalecamy mieć w samochodzie zapasowy zestaw żarówek halogenowych na wymianę. Homologacja radiowa to nie homologacja drogowa.
Menu