Produkt niedostępny w tej liczbie
Dostępna ilość:
Pole wymagane
opowieści o samochodowych zestawach LED o mocy 10000 lum (albo i więcej), czyli 10x tyle, ile emituje żarówka halogenowa, zostawmy między bajkami
nie sprzedajemy masowo produkowanej tandety, tylko produkt markowy
w przypadku usterki nie wmawiamy Kupującemu, że "montował zestaw w nieautoryzowanym serwisie", tylko od ręki wymieniamy na nasz koszt
idealne do soczewek
reflektory soczewkowe tworzą znakomitą granicę światła-cienia, więc nie montuje się w nich znacznie słabszych zestawów z diodami CSP/ZES
wadą soczewek jest natomiast ich niska sprawność z powodu:
dlatego jeśli twoje reflektory projekcyjne mają już kilka lat, potrzebują znacznie mocniejszego źródła światła, niż reflektory odbłyśnikowe (zwykłe)
ekstremalnie wydajny radiator z przewodzącego ciepło lepiej niż miedź, aluminium lotniczego umożliwił osiągnięcie kompaktowych rozmiarów dla bezproblemowego montażu w prawie każdej lampie
aktywne chłodzenie dla zachowania najdłuższej żywotności - "inteligentny", wysokoobrotowy, adaptacyjny (do 12000 obr/min w zależności od temp.) dwukulowy wentylator marki Vortex zapewnia znacznie lepsze odprowadzanie ciepła, eliminując jednocześnie zbędny hałas
diody LED CSP 3570 lidera w produkcji oświetlenia półprzewodnikowego o łącznej mocy 2 x 36W
technologia CSP 3570 stosowana jest w najmocniejszych samochodowych zestawach LED (w odróżnieniu od COB, CSP 1860, CREE, ZES, SMD); zapewnia zwiększenie zasięgu światła o ok. 30%, charakteryzując się:
dlaczego oświetlenie LED nie wyparło jeszcze całkowicie żarówek halogenowych w motoryzacji?
gdyż lampy w większości samochodów przystosowane są do pracy z żarówkami halogenowymi (litera H na kloszu), w których źródłem światła jest bardzo cienki żarnik dokładnie w osi żarówki (samym jej środku) tam, gdzie wypada ognisko lampy
jednak z diodami LED jest inaczej - świecą powierzchniowo i wymagają chłodzenia (im mocniejsze, tym sprawniejszego)
dlatego zestaw oświetleniowy LED tym lepiej odwzorowuje geometrię żarówki halogenowej, im bliżej osi żarówki (bliżej siebie) są umiejscowione diody
użycie bardzo wydajnego systemu chłodzenia firmy Vortex pozwoliło rekordowo zminimalizować grubość trzpienia chłodzącego pomiędzy diodami LED, dzięki czemu są one ustawione najbliżej środka osi żarówki, jak to tylko możliwe w przypadku tak mocnego zestawu LED
parametry techniczne:
w zestawie:
A co z homologacją?
Wszelkie opowiadania o uznawanej w Polsce homologacji drogowej jakichkolwiek zestawów LED HIR2 to kłamstwa. Przepisy drogowe stanowią, że żarówka HIR2 musi być halogenowa, by mogła być użytkowana na drogach publicznych jako główne źródło światła. Zalecamy mieć w samochodzie zapasowy zestaw żarówek halogenowych na wymianę. Homologacja radiowa to nie homologacja drogowa.
przykładowe zastosowanie:
Menu