Produkt niedostępny w tej liczbie
Dostępna ilość:
Pole wymagane
kompatybilny z HB4a (9006XS)
w wyjątkowo kompaktowych rozmiarach - dzięki umieszczeniu sterownika LED w puszce na przewodzie, zmieszczą się w każdej lampie
nie sprzedajemy masowo produkowanej tandety
w przypadku usterki nie wnikamy, co się stało z żarówką ani kto i gdzie ją montował, tylko od ręki wymieniamy na nasz koszt
idealne do soczewek
reflektory soczewkowe tworzą znakomitą granicę światła-cienia, więc nie montuje się w nich znacznie słabszych zestawów z diodami CSP/ZES
wadą soczewek jest natomiast ich niska sprawność z powodu:
dlatego jeśli twoje reflektory projekcyjne mają już kilka lat, potrzebują znacznie mocniejszego źródła światła, niż reflektory odbłyśnikowe (zwykłe)
aktywne chłodzenie dla zachowania najdłuższej żywotności
"inteligentny", wysokoobrotowy, adaptacyjny (do 12000 obr/min w zależności od temp.) dwukulowy wentylator marki Vortex zapewnia 20-krotnie lepsze odprowadzanie ciepła w porównaniu z poprzednią generacją żarówek, eliminując jednocześnie zbędny hałas
bardzo wydajny karbowany radiator z z przewodzącego ciepło znacznie lepiej nawet niż miedź aluminium lotniczego, umożliwił zmniejszenie grubości trzpienia dla ostrzejszej granicy światła i cienia oraz osiągnięcie kompaktowych rozmiarów dla bezproblemowego montażu w każdej lampie
dlaczego oświetlenie LED nie wyparło jeszcze całkowicie żarówek halogenowych w motoryzacji?
gdyż lampy w większości samochodów przystosowane są do pracy z żarówkami halogenowymi (litera H na kloszu), w których źródłem światła jest bardzo cienki żarnik dokładnie w osi żarówki (samym jej środku) tam, gdzie wypada ognisko lampy
jednak z diodami LED jest inaczej - świecą powierzchniowo i wymagają chłodzenia (im mocniejsze, tym sprawniejszego)
dlatego zestaw oświetleniowy LED tym lepiej odwzorowuje geometrię żarówki halogenowej, im bliżej osi żarówki (bliżej siebie) są umiejscowione diody
użycie bardzo wydajnego systemu chłodzenia firmy Vortex pozwoliło rekordowo zminimalizować grubość trzpienia chłodzącego pomiędzy diodami LED, dzięki czemu są one ustawione najbliżej środka osi żarówki, jak to tylko możliwe w przypadku tak mocnego zestawu LED
technologia COB stosowana jest w najmocniejszych samochodowych zestawach LED (w odróżnieniu od CSP, CREE, ZES, SMD); zapewnia zwiększenie zasięgu światła o ok. 30%, charakteryzując się:
parametry:
w zestawie:
A co z homologacją?
Wszelkie opowiadania o uznawanej w Polsce homologacji drogowej jakichkolwiek zestawów LED HB4 to kłamstwa. Unijne przepisy stanowią, że żarówka HB4 musi być halogenowa, by mogła być użytkowana na drogach publicznych jako główne źródło światła. Zalecamy mieć w samochodzie zapasowy zestaw żarówek halogenowych na wymianę. Homologacja radiowa to nie homologacja drogowa.
Menu